Vítejte na stránkách Dětského diagnostického ústavu
Telefon: +420 777 722 329

Fotogalerie - Sjíždění řeky Berounky

V pondělí 27. července jsme vyrazili na rafty. Vstávali jsme v půl osmé, dali si snídani, připravili posledních pár věcí a vyrazili jsme do města k řece. Řekli jsme si pár základních pravidel, co se raftování týče, nasadili jsme si vesty a rozdělili jsme se do 4 skupin. První skupinu vedl pan Wiesner, druhou paní Beránková, třetí pan Hrubý a poslední pan Hamp. První den jsme jeli asi 13 km. Po cestě jsme zmokli, uschli, zase zmokli, uschli a tak se to opakovalo celou dobu. Pro všechny to bylo poměrně náročné, protože skoro každý byl na vodě poprvé. Asi v polovině cesty jsme se zastavili na jedné louce na oběd. Měli jsme řízky v chlebu a jablko. Pozdě odpoledne jsme dorazili na naší první zastávku Dolanský most.  Postavili jsme stany, vybalili si spacáky, potom jsme opékali buřty a pak jsme si dali ještě fotbálek. Když jsme přijeli do prvního kempu, tak přivezli Klárku. Vyspali jsme se a vyrazili na další cestu. Tentokrát 21 km, to bylo krutý, když jsme dorazili, všichni padli únavou. Dopluli jsme na louku, na které jsme se ubytovali na dva dny. K večeři jsme měli těstoviny s buřtama a zeleninou. Ten den večer přivezli Davida a Jesiku. Druhý den ráno jsme měli snídani a pauzu od pádlování, takže jsme vyrazili na výlet na hrad blízko Liblína. Když jsme si hrad prohlédli, šli jsme do Liblína na oběd, byl smažený sýr s hranolkama a tatarkou. Ten den jsme na louce hráli s panem Hampem golf.  To nás hodně bavilo a hráli jsme až do tmy, pak už nebylo vidět na míček. Další den ráno byla snídaně a vyrazili jsme na rafty. Tentokrát jsme jeli asi 15 km a sjeli jsme si takový menší jez a spoustu peřejí. Zastavili jsme v dalším kempíku, připravili stany, věci a k večeři jsme měli grilované maso. Všichni jsme si moc pochutnali. Čekal nás poslední den na vodě. Byla největší sranda, cákali jsme po sobě vodu a shazovali se do řeky. Sjeli jsme obrovský jez, všem se to líbilo. Dojeli jsme do kempu u Potůčků a připravili se na poslední noc. K večeři jsme měli smažený sýr a řízky v restauraci, ale k té jsme si museli pořádný kus ještě dojít. V noci bylo hrozný horko. K snídani byl chleba se sýrem a vánočka s máslem. Sbalili jsme věci, uklidili po sobě kemp a jako poslední zastávku jsme navštívili kozí farmu, kde jsme si krmili kozy. A pak hurá zpátky domů, teda do DDÚ, uklidili jsme stany, spacáky a všechny věci, najedli se, šli jsme se koupat a pak si odpočinout, potom počítače, večeře, hodnocení a spát. Byl to moc hezký týden, ale hodně náročný a únavný.