Vítejte na stránkách Dětského diagnostického ústavu
Telefon: +420 777 722 329

Fotogalerie - Červnový zátěžový víkend

1. DEN
Ve čtvrtek 19. května 2016 jsme se šli po škole na oběd, převléct se a pro batohy. Od pana Černého jsme dostali instrukce a paní Beránková nás posadila do auta. Trvalo ani ne 10 minut a už jsme frčeli směr ČESKÉ BUDĚJOVICE. Ještě před tím než jsme vyjeli z Plzně, jsme se zastavili na vlakovým hlavním nádraží v Plzni pro batohy 2. skupiny, kterou měla paní Bursová. A potom už jsme konečně jeli. Cesta byla dlouhá, ale zábavná. Jeli jsme jen s paní Beránkovou, a když jsme vyjeli z Plzně, pustila nám písníčky nahlas. Po cestě jsme všichni alespoň na chvíli usnuli. Když jsme dorazili na místo, dali jsme si sušenku ke svačině. Mezitím dorazila skupina paní Bursové a ještě pana Hrubého z Prahy. Postavili jsme si stany a rozdělili kdo, s kým bude spát. Já spala se dvěma holkama - s Adélkou a Zuzkou. Jenomže po hodině nám začalo pršet a nemohli jsme si ani udělat večeři, tak jsme dostali do stanu klobásy a chleby. V 10 hodin byla večerka a museli jsme jít spát.

2. DEN
Ráno byl budíček, myslím, že kolem 7. hodiny. Nasnídali jsme se a sbalili si věci. Složili stany naložili batohy atd. Když už jsme měli vše hotové, rozdělili jsme si rafty, pádla a vesty. Potom jsme konečně vyrazili na vodu. Ráno svítilo sluníčko a bylo celkem teplo. Moc jsme se těšili. Nejdříve, než jsme vyjeli, jsme si dali pár lekcí a instrukce. První den s námi jel jen pan Černý, protože paní Beránková jela s autem do dalšího kempu, kde jsme přespali další noc. Po cestě jsme se moc bavili a bylo to moc fajn. Poprvé jsem viděla pana Černého, jak se s námi tak směje a užívá si to. Měli jsme dokonce i soulodění, což znamená, že jsme se všechny tři rafty spojili a nechali se vést vodou. Povídali jsme si apod. Po cestě jsme potakali i paní Beránkovou a pan Hrubý si z ní udělal srandu větou: „A když se koukneme po levé straně, tak vidíme se pást Beránky.“ Po cestě jsme se stavěli i na svačiny a oběd. Večeři jsme už měli v kempu Vltava. Vařila nám ji paní Bursová se Zuzkou a panem Hrubým. My ostatní jsme dělali blbosti a povídali si. Poznala jsem tam moc fajn lidi a za to jsem strašně ráda. Byl to moc fajn den! Jak by řekl Pája: „FÉÉST DEN D“! Potom jsme já a ADÉLKA umyli nádobí a šli pro dřevo. Kolem 8. hodiny večer jsme si udělali takové příjemné kolečko hodnocení. Po hodnocení jsme měli hygienu, osobní volno a potom večerku. Ten, kdo nechtěl spát, což byl stan našich kluků z SVP 2, dělal sklapovačky.
3. DEN
Ráno kolem 7. hodiny zase jsme měli budíček a potom snídani. Sbalili jsme věci a vyrazili na vodu. Tentokrát s námi jela jen paní Beránková a pan Hrubý. Pan Černý a paní Bursová jeli odvézt auta. My jsme se rozdělili do dvou raftů a jeli do dalšího kempu, protože jsme měli před sebou 39 km. Pár lidí zůstalo v kempu Vltava a čekali na pana Černého a paní Bursovou až přijedou. Potom přijeli za námi a přivezli sebou jídlo. Na to jsme se všichni moc těšili. Po obědě jsme šli na záchod a jeli dál. Po cestě jsme sjeli plno jezů a dokonce jsme se v Českým Krumlově stavěli na zmrzlinu a všichni jsme dostali velkou točenou zmrzku. Potom jsme jeli dál. Za ten den se nás hodně vykoupalo, anebo nás vychovatelé shazovali do vody, když jsme neposlouchali. Posádka paní Bursové jela bez ní, protože jeli převézt auta a pan Černý jel s ní. Takže jejich kapitán byl WERNY. Bylo zajímavý na ně koukat, jak to zvládají. Ale Werny byl dost dobrý kapitánJ. Když jsme dorazili na místo, byli jsme všichni mokrý, ale to nic ještě nebylo. Potom jsme se museli postavit do řady. Přišla řada na pasování na vodáka. To bylo to nejhorší, co se nám tam mohlo stát. Já šla první a nevěděla jsem, co mě čeká. Nejdříve jsem musela jít na čtyři a pan Hrubý mi nasypal na záda hlínu nebo písek, nevím, co to bylo. A paní Bursová mě ještě polila vodou, takže to moc příjemný nebylo. Prošli jsme si tím všichni a potom jsme se museli jít vykoupat do tý ledový vody. Pak, když už jsme byli všichni umytý, tak jsme si začali chodit pro batohy a pro stany. Ještě než jsme začali stavět stany, jsme se šli převléct. Pavel mi půjčil mikinu, protože mi byla zima a já už neměla žádnou suchou. Potom jsme si postavili stany a dostali jsme pizzu s kofolou. Když jsme dojedli, měli jsme osobní volno. Po osobním volnu, což bylo tak kolem 9. hodiny večer, jsme měli hodnocení stylem, že jsme měli pochválit vždy toho, na kterého přišla řada. Mě se líbilo, co mi ostatní říkali. Potom jsme už museli jít spát. Já si ještě před tím hezky popovídala s Pavlem. Potom, když jsem šla s Áďou na záchod, tak tam za mnou přišel Jára a paní Beránková ho tam načapala. Takže měl předčasnou večerku :D.

4. DEN
Když jsme ráno vstali, tak jako každý ráno jsme se sbalili a nasnídali. Potom jsme vyrazili s paní Beránkovou i panem Černým atd. do cíle. Strašně moc jsme si to užili. A dělali jsme záchranu tonoucího, tam jsme se vykoupali všichni, dokonce i já. Když jsme dorazili do cíle, tak jsme vyfoukli rafty, převlékli se a najedli se. Po jídle jsme se rozloučili se skupinou paní Bursové. Moc se mi stýská, ale muselo to být tak. S ostatními kluky z Prahy jsme jeli s nimi, abychom vrátili rafty. Ale cesta byla strašně náročná. 7 hodin jsme seděli v autě a jeli do Plzně, protože byly zácpy. Když jsme konečně přijeli, poprvé v životě jsme byli rádi, že jsme v SVP. Když jsme dorazili, tak jsme si vybalili, najedli se a všichni jsme šli konečně unavený spát do svých teplých pohodlných postýlek.